Jaa mistäs silloin kirjoitetaan kun kaikki on kesken eikä mitään valmista tule? Gentlemannin pipoon on valmisteilla korvalliset, patalappukone on käynnistynyt tuloksena 4½ virkattua patalappua odottamassa vanutusta, pikkuiselle kummitytölle on tulossa joulukuusipontso (kimalletta pukkaa) ja lautanauhaa on valmistunut 5 senttiä. Nämä käsillä viime päivinä. Vanhemmista ufoloista en puhu mittään...

Esitelläänpä sitten mun uutuudet:590064.jpg

Esikoiselta sain äitienpäivänä uuden ihanan ison neulatyynyn. Kuinka poika oli osannutkaan tehdä juuri tuon kokoisen ja vieläpä näin nätin. Oikeasti minulla on ollut harkinnassa tehdä uusi tyyny ompelulipastooni ja tämä sopii siihen kuin nenä silmään.

Keskimäinen poika oli ahertanut eskarissa minulle ihanat huopahelmet. Kylläpä niissä on varmasti ollut pyörittelemistä! Näitä kun pitää kaulassa niin nenään tulee ihanasti huovutuksen tuoksua tuon tuosta. Jospa se antaisi virikettä ja potkua huopatöihin ryhtymiseenkin.

Ja ihanat kortit lisäksi. Mukava äitienpäivä oli muutenkin. Yliannostus makeaa tosin, illalla ei irtsut enää maistuneet. Niin ja onhan minulla nyt tällainenkin:590059.jpg

Löytö kirppikseltä, kolme euroa! Pakkohan tätä oli heti testata. Haaveena minulla on lautanauhat pitämään  keittiön verhoja sivussa. Ei tunnu kuitenkaan ihan helpolta lautanauhan teko. Perästä kuuluu.